Vælg det rigtige marked og formulér det rigtige værditilbud
Vil du have succes med din eksport, og lære at identificere og vælge de mest lovende markeder?
Poul von Wowern deler ud af sine mangeårige erfaringer fra bl.a. Grundfos, Maersk, BDO og Siemens Wind Power, og giver dig de nødvendige værktøjer og viden, så du kan forstå de specifikke krav og muligheder, der gør sig gældende på disse markeder. Det er din chance for at få en grundig forståelse af, hvad der skal til for at lykkes globalt.
Dette vil du få ud af at deltage
- Lær at forstå dine internationale kunder og afdæk deres behov: Få værktøjer til grundig forberedelse og research, så du kan identificere og imødekomme dine kunders reelle og potentielle behov.
- Skab værditilbud, der appellerer direkte til dine kunders behov: Udvikl effektive metoder til at formulere og kommunikere dine værditilbud, så de rammer hjertet af din målgruppe.
- Hvordan bruger du AI som en katalysator for at identificere kundens behov og skaber skræddersyede tilbud? Lær at udnytte AI til dybdegående analyse af kundedata, hvilket fører til mere målrettede og personligt tilpassede værditilbud.
- Lær at navigere i kulturelle forskelle for at optimere dit internationale salg: Opnå indsigt i, hvordan du tilpasser din forretningsstrategi og kommunikation til forskellige kulturelle kontekster for at maksimere globalt engagement og salg.
Målgruppe
- Er du klar til at gå ind på eksportmarkedet og har du ressourcerne, er denne workshop for dig.
- Er du allerede på eksportmarkedet? Kom og bliv klogere på nye muligheder og forbedre dine eksisterende strategier.
Vigtig information
Workshoppen er gratis og åben for alle. Tilmelding er påkrævet på linket neden. Ved manglende afmelding senest en uge før, opkræves et no-show gebyr på 500 kr.
Poul von Wowern driver von Wowern Consult, hvor han hjælper virksomheder med at differentiere sig, skabe en bedre bundlinje og få endnu mere tilfredse kunder.
Han har fokus på udvikling af mennesker og virksomheder til at blive bedre til værdibaseret salg. Poul har relevant og konkret salgserfaring fra bl.a. BDO, Grundfos, Maersk og Siemens Wind Power. I dag er han Associate Professor på VIA University College, hvor han leverer høj kvalitet i formidling og en hands-on lærings-tilgang til sit felt. Han har forsket intensivt i værdibaseret salg de sidste 5 år og er internationalt førende indenfor feltet. Poul leverer evidensbaseret viden og værktøjer, som er i top og hjælper dig til at se hele din salgsproces i et værdibaseret salgsperspektiv samtidig med, at det hele er gjort simpelt og hands-on, så du kan bruge det direkte i din hverdag.